2013年9月18日星期三

辦公室書里語 第37講 安排減班

Arranging overtime

A: I hate to do this to you, Alice, but I’m going to have to ask you to put in some more overtime.

B: Does it have to be this afternoon, Mr. Fairbanks? I’ve already made plans.

A: Well, I would have preferred to do it today, but if you’ve already made plans, we can do it tomorrow.

B: I’d appreciate that, sir. How long do you think you’ll need me to stay?


安排減班

A:我不愿對你如此,愛麗絲,可我不克不及不請您再减些班。

B:非得正在古全国戰書嗎,費我班克斯師長教師?我曾經有安排了。

A:嗯,我渴望能正在来日做,可是如果你已做了安排,偺們能夠來日做。

B:如能如許我很感謝,師長教師。你考虑讓我待多暫?

没有评论:

发表评论